vineri, 7 septembrie 2012

deci.

ok.  so, a trecut ceva timp de cand nu am mai lasat urme pe aici. e prea mult praf si nu pot face curat.
sa incercam sa...


sa imi sterg pleoapele de plumb si sa adorm in interiorul mintii ca sa pot visa .
pictura cu rugina , iar mainele-mi sunt asudate de frigul ce-l gasesc in corpuri.
ce-s doar ochii cerului privind boltile pamantului  aspre, goale?
iti spun cu certitudine ca , ochii nostri-s surzi , muti , seci .
imi sterg pensula de pielea ta. manjesc cu puritate fiinta ,
nu , am gresit .
pensula-n rugina otravitu-s-a de ura ,
otravindu-se de dor , dezlantuie apocaliptic sfarsitul.
am sfarsit prin tremur surd , afon acord de vise.
strigat mut.
sangele alearga , amesteca si sufoca tot.
dar ma trezesc sa stii, sau continui a visa un nou capitol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu